Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mielipiteenne nimestä Juutas Dumbo Peeveli?
Kommentit (3)
Jos Turbonegro olisi suomalainen bändi, niin joku sen jäsenistä olisi varmaan tuon niminen, vakaumukseltaan thelemiitti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Jos Turbonegro olisi suomalainen bändi, niin joku sen jäsenistä olisi varmaan tuon niminen, vakaumukseltaan thelemiitti.
Tännekö me päädyttiin? Hank eli Hans Erik Dyvik Husby on ainakin mennyt eteenpäin. Hieno roolisuoritus elokuvassa Cornelis.
Alue: Aihe vapaa
Ihan jees. Suihir Pelseparo Duggy olisi kyllä vielä hienompi.