Lue keskustelun säännöt.
Oikeisto(hallitus) öyhöttänyt kovasti normienpurkutalkoista ja sääntö-Suomesta. Nyt kompuroi itse ryhmä-v*tun-KURIIN!
21.09.2018 |
Ja vielä tällaisessa asiassa, jossa ei ole kuulunut yhtään mielekästä argumenttia miksi piti toimia näin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vapaus!