Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laiha enkä liho ja tämä kulkee suvussa, mutta nyt minua pidetään anorektikkona joka näänyttää lapsensa .

Vierailija
21.09.2018 |

Pelkään huostaanottoa :( Poika on noin 120cm / 15 kg ja 6v. Minä taas olen 166cm/45 kg ja 32v. En todellakaan kärsi syömishäiriöstä, päinvastoin rakastan patsaa ja juustoja! Mutta koetappa saada neuvolanterkka ja lääkäri uskomaan tämä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen luonnostani hoikka. Samoin äitini ja siskoni.

Vierailija
2/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli poika on alipainoinen niin on syytä huoleen. Jos poika syö normaalisti mielestäsi niin on tärkeää selvittää mikä on syy. Ihan normaalipainoiselta vaikuttaa. Ei anorektikko omia lapsiaan yleensä näännytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle sun geenit..

T. 169/98kg

Vierailija
4/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mulle sun geenit..

T. 169/98kg

Laihduta, läski.

Vierailija
5/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin lapsena alipainoinen, mutta ilmeisesti ajat olivat tuolloin toisenlaiset sillä neuvolasta ei puututtu asiaan sen kummemmin, kuin kehottamalla äitiä syöttämään minulle voita. Äitini, mummini, tätini ja pari serkkua ovat minun lisäkseni suvussa  niitä, joille tämä laihuusgeeni on siirtynyt. Niin ja tietysti lapseni!

Ap

Vierailija
6/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mulle sun geenit..

T. 169/98kg

Laihduta, läski.

Hmm.. no ei tee oikein mieli!! Just ootan pizzaa 😋

Vierailija
7/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, molemmilla vanhemmilla. Poikamme on todella hoikka, alipainon rajoilla. Paino ja pituus kuitenkin kehittyvät vuodesta toiseen johdonmukaisesti, ja poika syö vähän mutta riittävän monipuolisesti, joten sen suurempiin interventioihin einole ollut tarvetta. On ihan terve. Ei vain tunne juuri koskaan nälkää eikä tykkää esimerkiksi herkuista.

Vierailija
8/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli poika on alipainoinen niin on syytä huoleen. Jos poika syö normaalisti mielestäsi niin on tärkeää selvittää mikä on syy. Ihan normaalipainoiselta vaikuttaa. Ei anorektikko omia lapsiaan yleensä näännytä. 

Kun syytä ei ole ! 60 v äitini on noin 150cm/ 32 kg ja on koko ikänsä mättänyt läskisoossia, kahvia kermalla ja pullaa. Minä taas  eläisin pelkästään pastalla, kuten jo sanoinkin ja poika rakastaa lasten tapaan muroja .paahtoleipää ja vanukkaita.  Voinhan minä poikaa viedä tutkittavaksi, mutta ei sieltä mitään löydy !

Ap

Vierailija
9/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainonen? Minun 2,5v. on 82cm pitkä ja painaa 11,5kg ja hän on normaalipainoinen. Kyllä kuulostaa melko hoikalta pojalta.

Vierailija
10/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveys on ok ja psykologi ei löydä lapsesta vikaa, ei sulla ole hätää. Veljentytär oli todella alipainoinen ja joutui tutkimuksiin.

Vierailija
11/11 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ruokapäiväkirjaanja vie lapsi rav terapeutille!