Lue keskustelun säännöt.
Suurin osa ihmisistä ei edes tiedä mikä on talviaika
12.09.2018 |
Kun tulee tästä puhetta, niin lähes aina ihmiset luulee, että talviaika pidentää valoisuutta illasta. Homma kun täysin toisin. Huomioikaa nyt lokakuussa, että mitenkä sitä kelloa siirretäänkään. Olisko kiva, jos nytkin olis jo klo. 19 pimeää?
Kommentit (3)
On se hienoa, että sinä ap kuitenkin olet tästäkin erittäin merkityksellisestä asiasta tietoinen! Mitenkähän me muut olemmekaan kyenneet elämään ilman tätä tärkeää tietoa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Talviaika on, kun voi käydä pilkillä, hiihtämässä ja vaikka laskemassa pulkalla mäkeä.
Se on normaaliaika eikä mikään talviaika.