Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa!!! Rob ja Amber ei voita Amazing Racea!
Kommentit (2)
toivottavasti se tummaihonen pariskunta
mä niin inhoon niitä robia ja amberia kun ovat niin ilkeitä toisille
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oisit laittanut otsikoksi jotain muuta, vaikka juonipaljastus. En ois halunnut tietää..hyvä silti, jos eivät voita.