Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mustasukkaisuudesta eroon

Vierailija
04.12.2007 |

karkasi äsken. Ollaan oltu miehen kanssa 7 vuottta yhdessä , meillä pari vuotias lapsi. Olen nyt tullut kamalan mustasukkaiseksi, vaikka aihetta ei kyllä ole. Tekisi mieli tutkia puhelin kelle soitellut ja tekstaillut. Miten päästä tämmöisestä eroon. Koko ajan pelkään että löytää toisen ja minä jään lapsen kanssa kahden. Kertokaa mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän joskus pettänyt sinua?

Onko sinua joskus joku muu pettänyt?

Vierailija
2/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen ei ole pettänyt ainakaan minun tietääkseni. En tiedä mistä tälläisia ajatuksia on tullut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahan sun miehelle mahdollisuus. Reilu sellainen. Lopetat kyttäämisen ja kunnioitat häntä sen verran.



Jos joskus jää kiinni, niin sitten pihalle. Miksi pilaat elämäsi (ja hänen) tällä vainoamisella kun ei mitään perustetta? Vähän yhtä fiksua olisi päiväkaudet seistä pihalla letku kädessä jos nyt sattuisi talo syttymään kun entinen talokin paloi.

Vierailija
4/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit asiaa. Itsekin olen yrittänyt ajatella samalla tavalla. Hetken se onnistuu mutta sitten alkaa taas mielikuvitus laukata. No toivottavasti asia korjaantuu kun lähden vuoden alussa takaisin töihin niin en koko ajan ajattele tyhmiä täällä kotona