Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen passannut miehen ja lapset ruuanlaiton suhteen :(

Vierailija
12.11.2007 |

Olen pitkään tehnyt lämpimän ruuan itse joka päivä. Mieheni on ihan tumpelo nykyään: jos minä en laittaisi ruokaa, menee hän lasten kanssa ulos tai ostaa eineksiä. Eli jos olen poissa tms. Ennen lapsia (klisee!) hän teki ruokaa, vaan eipä enää...



Nyt itse alan hommaan leipääntyä. Haluan kuitenkin myös välttää eineksiä joten umpikuja on valmis :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi