Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ruveta perhepäivähoitajaksi?

Vierailija
04.12.2007 |

Itellä 2 lasta, 3 ja 1 vuotiaat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden kokemuksella voin sanoa että joo, kannattaa. Saa lisäaikaa jäädä omien lasten kanssa vielä kotiin. Jos alkaa yksityiseksi niin pystyy itse vähän valitsemaan hoitolapset ettei tule liian rankaa ( jos tulee kaksi tosi pientä lasta hoitoon ) Itse meinaan jatkaa ainakin niin kauan että saan omat lapset kouluikäisiksi

Vierailija
2/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset vai oletko yrittäjä? kun työ loppuu et saa liiton rahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiiiiiiiiiiiiitkät päivät ja huono palkka... Eikä työkavereita joiden kanssa jutella (tämä tietenkin riippuu paikasta)

Vierailija
4/4 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin ruveta hommaan, mutta asutaan luhtitalossa, neliöitä vaan 60m2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi