Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LUOMUruoasta vielä sen verran, että mitkä valinnat olisivat ekologisesti viisaampia?

Vierailija
12.11.2007 |

On esim. luomulihan ja maidon ostaminen ekologisempaa kuin viljan ja hedelmien.

Itse siis ostan maun takia paljon, mutta halusin myös tehdä ekotekoja, mutten sokeasti.



Kiitos mielipiteistä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi