Lue keskustelun säännöt.
LUOMUruoasta vielä sen verran, että mitkä valinnat olisivat ekologisesti viisaampia?
12.11.2007 |
On esim. luomulihan ja maidon ostaminen ekologisempaa kuin viljan ja hedelmien.
Itse siis ostan maun takia paljon, mutta halusin myös tehdä ekotekoja, mutten sokeasti.
Kiitos mielipiteistä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla