Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten 46v Umayya Abu-Hanna sai adoptoida pikkuvauvan??

Vierailija
04.12.2007 |

Sehän on jo 60v ennen lapsen aikuistuttua :-(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka viisikymppinen voisi adoptoida vauvan. Ikärajat ovat turhia, sillä elinaika on noussut huimasti.

Vierailija
2/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusikymppinen ei nykyisin ole ikäloppu (länsimaissa) ja odotettavissa oleva ikä naisilla on yli kahdeksankymppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas: moni alle kaksikymppinen alkkis-narkkari tekee lapsia, vaikka sillä elämäntyylillä ei elä varmaan edes nelikymppiseksi...

Joten miksi muka kelvollinen 46-vuotias ei voisi adoptoida vuoden vanhaa?

Moni tekee ihan omia lapsiakin, niitä pikkuvauvoja, vielä vaikkapa 44-vuotiaana...

Vierailija
4/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotta saa olla ikäeroa.



Adoptiovanhemmuutta ei voi suoraan verrata biovanhemmuuteen. Adoptiolapsi on jo menettänyt yhdet vanhemmat, joten häntä kyllä varjellaan uusilta. Siksi ne ikärajat on - ja muut rajoitukset.



45 vuotta jos on ikäeroa, on vielä ihan tavallinen ikäero nykypäivänä.



Vierailija
5/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ajatelkaas: moni alle kaksikymppinen alkkis-narkkari tekee lapsia, vaikka sillä elämäntyylillä ei elä varmaan edes nelikymppiseksi... "



Joo enpä tunne ainuttakaan ALLE KAKSIKYMPPISTÄ (mieti vähän!) alkkis-narkkaria, yli neljäkymppisiä alkkiksia taas pilvin pimein.

Vierailija
6/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisepä esim. Helsingin sosiaalivirastosta. Osaavat varmasti kertoa, että heitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakin näki aina näitä " mäyräkoira-isiä" vanhemman väen keskuudessa, kertaakaan en nähnyt nuoren äidin ostavan ainakaan lapsen seurassa alkoholia.

Vierailija
8/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita ettei heitä ole... Siskoni on sosiaalityöntekijä ja voisi kuule kertoa sulle aika paljon Itä-Helsingin parikymppisistä alkkari-narkkariäideistä. Ja kyllä heitä näkeekin. Jos ei silmiään ummista.







Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on hoidossa milloin missäkin. Lastensuojeluilmoituksia on tehty, mutta kun eivät ilmeisesti narkkaa lasten läsnäollessa.... vaan onko tuollainen koti siltikään lapsen paikka? Ei.

Vierailija
10/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Moni tekee ihan omia lapsiakin, niitä pikkuvauvoja, vielä vaikkapa 44-vuotiaana...

Olikos se Geena Davis kun sai ekan lapsen 46v. ja kaksoset 48v. Varmasti siinä jokainen pohtii omista lähtökohdistaan nämä asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi ja huumeongelmaisia. Ja niillä tartunnanmäärillä ei todellakaan elellä yli neljäkymppiseks...

Vierailija:


" Ajatelkaas: moni alle kaksikymppinen alkkis-narkkari tekee lapsia, vaikka sillä elämäntyylillä ei elä varmaan edes nelikymppiseksi... "

Joo enpä tunne ainuttakaan ALLE KAKSIKYMPPISTÄ (mieti vähän!) alkkis-narkkaria, yli neljäkymppisiä alkkiksia taas pilvin pimein.

Vierailija
12/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan esimerkiksi kaduilla olevat juopot näyttävät todella vanhoilta, luulisi vähintään 50-60-vuotiaiksi, mutta valtaosa ei edes elä siihen asti, vaan ne 60-vuotiailta näyttävät ovat hyvin 35-vuotiaita tai nuorempia. Kestää hetken ennen kuin raju elämä alkaa näkyä, mutta muutos on sitten todella nopea. Ja 25-vuotiaskin on hyvinkin ehtinyt juoda ja narkata yli 10 vuotta ja se todellakin jo näkyy.

Vierailija:


Kaupassakin näki aina näitä " mäyräkoira-isiä" vanhemman väen keskuudessa, kertaakaan en nähnyt nuoren äidin ostavan ainakaan lapsen seurassa alkoholia.