Lue keskustelun säännöt.
Siskollani on huono mies, ei ikinä osta lahjaa siskolleni.
03.12.2007 |
Siskoni väittää etteivät osta ja heillä rahat yhteisiä niin eivät lahjo tosisiaan. Mä ottaisian eron jos joku hääpäivä en saiskaan timantteja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla