Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskollani on huono mies, ei ikinä osta lahjaa siskolleni.

Vierailija
03.12.2007 |

Siskoni väittää etteivät osta ja heillä rahat yhteisiä niin eivät lahjo tosisiaan. Mä ottaisian eron jos joku hääpäivä en saiskaan timantteja.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan