Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Naisenhan ei tarvitse miellyttää miestä, niin...
08.04.2018 |
miksi sitten naiset vaativat, että miehen pitäisi miellyttää naista kaikin keinoin? Käsittämätöntä.
Kommentit (2)
Sama se on puolin ja toisin. Muilta on helpompaa vaatia enemmän kuin on itse valmis tekemään. Kannattaa aina suhteessa miettiä, mitä siitä itse saa pelata samoilla säännöillä. Muuten saattaa ennen pitkää katkeroitua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Täh? Siis nimenomaan naisenhan täytyy miellyttää miestä, ei siitä muuten mitään tule. En minä ainakaan tykkää naisista jotka eivät tiedä paikkaansa.