Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö kukaan paljonko on esibaletin (3-4v) lukuvuosimaksu?
02.12.2007 |
Varmaan vähän vaihtelee, mutta suurinpiirtein...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä täällä maalla 37 euroa KUUKAUSImaksu.