Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tupperware- myyjiä paikalla?

Vierailija
17.11.2007 |

Kerro vähän, millaista työ on? Saako miten paljon rahaa? Onko vaivan arvoista? Painostetaanko myyjää toimimaan enemmän, vai onko tosiaan niin että kerta kuudessa viikossa riittää?



Uralle aikova :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin esittelykassin sisällön itselleni ja sen sainkin. Taisi vaatia 4 esittelyä. Rahaa saa itselle n 18% myynnistä. Myynti/esittely n 200 ja rapiat. Onneksi useasti enemmän kuin tuon. Minä otin homman lunkisti, en tavoitellut sillä muuta kuin hiukan taskurahaa ja sen esittelysäkin sisältöä. Minua ei painostettu, mutta niitä esittelijöille tarkoitettuja tilaisuuksia oli paljon ja niissä lähinnä kannustettiin. Aina oli joku kampanja, jos myi tietyn summan edestä, sai jotain ylimääräistä itselle. Joukossa oli toki niitä jotka tekivät sitä ihan työkseen, mutta käsittääkseni aika moni harrastusmielessä ja muun työn ohella. Sanoisin että kivaa puuhaa ja saa paljon kavereita.

Vierailija:


Kerro vähän, millaista työ on? Saako miten paljon rahaa? Onko vaivan arvoista? Painostetaanko myyjää toimimaan enemmän, vai onko tosiaan niin että kerta kuudessa viikossa riittää?

Uralle aikova :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi