Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP vakuutusyhtiön toiminta aika härskiä terveysalalla

Vierailija
29.03.2018 |

Nyt on useampikin taho näitä kertonut. Vakuutusneuvojat soittelevat OP:n vakuutusasiakkaille ja mustamaalavat nimeltä mainiten yksittäisiä lääkäreitä ja muita terveysfirmoja. Pyrkimys tietysti kääntää asiakasvirta heidän omiin yksiköihin. Näiden vakuutusneuvojien tiedot on aivan vääriä ja näyttöä on ihan puhtaasta valehtelusta.

Kilpailua toki kannatan, mutta tälläinen aggressiivinen panettelu ja jo suoranainen valehtelu ihmisille alkaa menemään yli.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vakuutusneuvojat toimii provikkapalkalla. Mitä useamman asiakkaan saavat narratuksi, niin sen suurempi liksa heillä itsellään. 

Vierailija
2/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko? Onko tuolle mitään lähdettä? Helposti liikutaan jo rikokseksi luokiteltavissa teoissa, jos jotain yksittäistä ihmistä nimeten parjataan ja hänen ammattitaitoaan vähätellään syyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko? Onko tuolle mitään lähdettä? Helposti liikutaan jo rikokseksi luokiteltavissa teoissa, jos jotain yksittäistä ihmistä nimeten parjataan ja hänen ammattitaitoaan vähätellään syyttä. 

Kyllä. Lähteet löytyy. Useita ja nimenomaan OP se joka kaikkein röyhkein tässä. Ja jos lehtimiehiä kuulolla, niin alkaakapa penkoa tätä. Miten vakuutusyhtiöt pyrkivät ohjaamaan ihmisen haluamaansa paikkaan hoitoon ja miten törkeäksi tämä peli on mennyt.

Juhlapuheissa hehkutetaan kuinka asiakas, asiakkaan etu ja asiakaskokemus on se tärkein OP:lle. Todellisuudessa pinnan alla asiakkaille valehdellaan mitä tahansa jotta ylipäänsä saadaan se asiakas heille. Kilpailijan toiminta lytätään, valehdellaan heidän hinnat, lääkärien osaaminen, ihan kaikki. Potilas ylipuhutaan erittäin aggressiivisilla keinoilla.

Vierailija
4/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla toimintatavoilla sahaavat omaa oksaansa. Vaihdoin itsekin pois OP:sta muutama vuosi kun olisivat pakottaneet magneettiin 200km päähän.

Vierailija
5/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että some aikana tälläinen jossakin vaiheessa loppuu kun "shit hits the fan"

Vierailija
6/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n juttu vähän haisee, koska eivät kai vakuutusneuvojat soittele kenellekään, muuta kuin soittopyynnöissä. Toinen juttu on se, että totta kai vahinkotilanteissa ohjataan Pohjola Sairaalaan, mutta toki saa mennä muuallekin jos niin haluaa, mutta silloin joutuu hoitamaan itse vahinkoilmoitukset jne.

OP:n asiakas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Juuri näin aktiivisesti pitää myyntiä tehdä! :)

Vierailija
8/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n juttu vähän haisee, koska eivät kai vakuutusneuvojat soittele kenellekään, muuta kuin soittopyynnöissä. Toinen juttu on se, että totta kai vahinkotilanteissa ohjataan Pohjola Sairaalaan, mutta toki saa mennä muuallekin jos niin haluaa, mutta silloin joutuu hoitamaan itse vahinkoilmoitukset jne.

OP:n asiakas

Ei tavallinen ihminen voi tietää kuka OP:sta vai Pohjola Sairaalasta soittaa ja painostaa heille. Näissä puheluissa on todella painostava ja panetteleva sävy. Mieti minkälainen asiakaskokemus jää, kun ihminen tajuaa OP:sta hänelle valehdellun. Tästä on näyttöä esim viime viikolta. OP:sta (tai Pohjola Sairaalasta) soitettiin, potilasta pyydettiin Pohjola Sairaalaan hoitoon.  Kun yritti esittää, että haluaa samaan hoitoon kotikaupungissa, kerrottiin ettei siihen ****yksikköön kannata mennä, koska siellä ***(nimi oikeasti mainittu) lääkäri on huono ja hoito kallista. Todellisuudessa siinä toisessa yksikössä miellyttävä lääkäri hoiti vaivan hyvin ja hinta oli halvempi.

Tämä ei ole ainoa OP:n yrittämä puliveivaus vaan näitä on jo useita. Koska taktiikkana on valehtelu, niin uskottavuus OP:n toimintaan alkaa romuttua muutenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin kyykyttäjä terveydenhuollossa alkaakin kohta olla vakuutusyhtiöt.

Vierailija
10/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n juttu vähän haisee, koska eivät kai vakuutusneuvojat soittele kenellekään, muuta kuin soittopyynnöissä. Toinen juttu on se, että totta kai vahinkotilanteissa ohjataan Pohjola Sairaalaan, mutta toki saa mennä muuallekin jos niin haluaa, mutta silloin joutuu hoitamaan itse vahinkoilmoitukset jne.

OP:n asiakas

Ei tavallinen ihminen voi tietää kuka OP:sta vai Pohjola Sairaalasta soittaa ja painostaa heille. Näissä puheluissa on todella painostava ja panetteleva sävy. Mieti minkälainen asiakaskokemus jää, kun ihminen tajuaa OP:sta hänelle valehdellun. Tästä on näyttöä esim viime viikolta. OP:sta (tai Pohjola Sairaalasta) soitettiin, potilasta pyydettiin Pohjola Sairaalaan hoitoon.  Kun yritti esittää, että haluaa samaan hoitoon kotikaupungissa, kerrottiin ettei siihen ****yksikköön kannata mennä, koska siellä ***(nimi oikeasti mainittu) lääkäri on huono ja hoito kallista. Todellisuudessa siinä toisessa yksikössä miellyttävä lääkäri hoiti vaivan hyvin ja hinta oli halvempi.

Tämä ei ole ainoa OP:n yrittämä puliveivaus vaan näitä on jo useita. Koska taktiikkana on valehtelu, niin uskottavuus OP:n toimintaan alkaa romuttua muutenkin. 

Kun tekee vakuutussopimuksen, kannattaa lukea vakuutusehdot. jos siellä sanotaan vaikka niin, että hoito on ensisijaisesti Pohjola Sairaalassa, niin sitten se on. Siellä voidaan kertoa myös se, että jos potilas haluaa hoitoa muualta, hän maksaa sen itse ja voi jälkikäteen hakea korvausta, jolloin potilas maksaa itse valitsemansa hoitopaikan ja Pohjola Sairaalan kustannusten erotuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n juttu vähän haisee, koska eivät kai vakuutusneuvojat soittele kenellekään, muuta kuin soittopyynnöissä. Toinen juttu on se, että totta kai vahinkotilanteissa ohjataan Pohjola Sairaalaan, mutta toki saa mennä muuallekin jos niin haluaa, mutta silloin joutuu hoitamaan itse vahinkoilmoitukset jne.

OP:n asiakas

Ei tavallinen ihminen voi tietää kuka OP:sta vai Pohjola Sairaalasta soittaa ja painostaa heille. Näissä puheluissa on todella painostava ja panetteleva sävy. Mieti minkälainen asiakaskokemus jää, kun ihminen tajuaa OP:sta hänelle valehdellun. Tästä on näyttöä esim viime viikolta. OP:sta (tai Pohjola Sairaalasta) soitettiin, potilasta pyydettiin Pohjola Sairaalaan hoitoon.  Kun yritti esittää, että haluaa samaan hoitoon kotikaupungissa, kerrottiin ettei siihen ****yksikköön kannata mennä, koska siellä ***(nimi oikeasti mainittu) lääkäri on huono ja hoito kallista. Todellisuudessa siinä toisessa yksikössä miellyttävä lääkäri hoiti vaivan hyvin ja hinta oli halvempi.

Tämä ei ole ainoa OP:n yrittämä puliveivaus vaan näitä on jo useita. Koska taktiikkana on valehtelu, niin uskottavuus OP:n toimintaan alkaa romuttua muutenkin. 

Kun tekee vakuutussopimuksen, kannattaa lukea vakuutusehdot. jos siellä sanotaan vaikka niin, että hoito on ensisijaisesti Pohjola Sairaalassa, niin sitten se on. Siellä voidaan kertoa myös se, että jos potilas haluaa hoitoa muualta, hän maksaa sen itse ja voi jälkikäteen hakea korvausta, jolloin potilas maksaa itse valitsemansa hoitopaikan ja Pohjola Sairaalan kustannusten erotuksen.

Ja se OP:n juhlapuheissa mainostettu hyvä palvelu ja asiakaskokemus on missä? Ai, niin palvelu sana arkielämässä on korvattu sanalla painostus.

Vierailija
12/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoisempaa tietää minkä ison firman toiminta ei ole härskiä? Se olisi varmaan lyhyempi lista. Voitaisiinko vain todeta, että nykyinen jatkuvaan kasvuun tähtäävä markkinatalous on kokonaisuudessaan aika härskiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n juttu vähän haisee, koska eivät kai vakuutusneuvojat soittele kenellekään, muuta kuin soittopyynnöissä. Toinen juttu on se, että totta kai vahinkotilanteissa ohjataan Pohjola Sairaalaan, mutta toki saa mennä muuallekin jos niin haluaa, mutta silloin joutuu hoitamaan itse vahinkoilmoitukset jne.

OP:n asiakas

Ei tavallinen ihminen voi tietää kuka OP:sta vai Pohjola Sairaalasta soittaa ja painostaa heille. Näissä puheluissa on todella painostava ja panetteleva sävy. Mieti minkälainen asiakaskokemus jää, kun ihminen tajuaa OP:sta hänelle valehdellun. Tästä on näyttöä esim viime viikolta. OP:sta (tai Pohjola Sairaalasta) soitettiin, potilasta pyydettiin Pohjola Sairaalaan hoitoon.  Kun yritti esittää, että haluaa samaan hoitoon kotikaupungissa, kerrottiin ettei siihen ****yksikköön kannata mennä, koska siellä ***(nimi oikeasti mainittu) lääkäri on huono ja hoito kallista. Todellisuudessa siinä toisessa yksikössä miellyttävä lääkäri hoiti vaivan hyvin ja hinta oli halvempi.

Tämä ei ole ainoa OP:n yrittämä puliveivaus vaan näitä on jo useita. Koska taktiikkana on valehtelu, niin uskottavuus OP:n toimintaan alkaa romuttua muutenkin. 

Kun tekee vakuutussopimuksen, kannattaa lukea vakuutusehdot. jos siellä sanotaan vaikka niin, että hoito on ensisijaisesti Pohjola Sairaalassa, niin sitten se on. Siellä voidaan kertoa myös se, että jos potilas haluaa hoitoa muualta, hän maksaa sen itse ja voi jälkikäteen hakea korvausta, jolloin potilas maksaa itse valitsemansa hoitopaikan ja Pohjola Sairaalan kustannusten erotuksen.

Ja se OP:n juhlapuheissa mainostettu hyvä palvelu ja asiakaskokemus on missä? Ai, niin palvelu sana arkielämässä on korvattu sanalla painostus.

OP ei ole vastuussa siitä, että asiakas ei lue sopimusta ennen allekirjoitusta! Hyvä palvelu luvataan vain sopimuksen puitteissa ja jos oletat saavasi enemmän kuin on sovittu, niin se kannattaa vaatia sopimukseen ja sinä maksat siitä vähän lisää joka vuosi.

Vierailija
14/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n juttu vähän haisee, koska eivät kai vakuutusneuvojat soittele kenellekään, muuta kuin soittopyynnöissä. Toinen juttu on se, että totta kai vahinkotilanteissa ohjataan Pohjola Sairaalaan, mutta toki saa mennä muuallekin jos niin haluaa, mutta silloin joutuu hoitamaan itse vahinkoilmoitukset jne.

OP:n asiakas

Ei tavallinen ihminen voi tietää kuka OP:sta vai Pohjola Sairaalasta soittaa ja painostaa heille. Näissä puheluissa on todella painostava ja panetteleva sävy. Mieti minkälainen asiakaskokemus jää, kun ihminen tajuaa OP:sta hänelle valehdellun. Tästä on näyttöä esim viime viikolta. OP:sta (tai Pohjola Sairaalasta) soitettiin, potilasta pyydettiin Pohjola Sairaalaan hoitoon.  Kun yritti esittää, että haluaa samaan hoitoon kotikaupungissa, kerrottiin ettei siihen ****yksikköön kannata mennä, koska siellä ***(nimi oikeasti mainittu) lääkäri on huono ja hoito kallista. Todellisuudessa siinä toisessa yksikössä miellyttävä lääkäri hoiti vaivan hyvin ja hinta oli halvempi.

Tämä ei ole ainoa OP:n yrittämä puliveivaus vaan näitä on jo useita. Koska taktiikkana on valehtelu, niin uskottavuus OP:n toimintaan alkaa romuttua muutenkin. 

Kun tekee vakuutussopimuksen, kannattaa lukea vakuutusehdot. jos siellä sanotaan vaikka niin, että hoito on ensisijaisesti Pohjola Sairaalassa, niin sitten se on. Siellä voidaan kertoa myös se, että jos potilas haluaa hoitoa muualta, hän maksaa sen itse ja voi jälkikäteen hakea korvausta, jolloin potilas maksaa itse valitsemansa hoitopaikan ja Pohjola Sairaalan kustannusten erotuksen.

Ja se OP:n juhlapuheissa mainostettu hyvä palvelu ja asiakaskokemus on missä? Ai, niin palvelu sana arkielämässä on korvattu sanalla painostus.

OP ei ole vastuussa siitä, että asiakas ei lue sopimusta ennen allekirjoitusta! Hyvä palvelu luvataan vain sopimuksen puitteissa ja jos oletat saavasi enemmän kuin on sovittu, niin se kannattaa vaatia sopimukseen ja sinä maksat siitä vähän lisää joka vuosi.

Onneksi on julkinen terveydenhuolto ja siinä jo nyt toimiva valinnanvapaus. Halutessaan voi hoidattaa itsensä missä tahansa julkisessa sairaalassa. Kannattaa unohtaa jäykästi toimivat vakuutusyhtiöt ja niiden kankeat sopimukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin kyykyttäjä terveydenhuollossa alkaakin kohta olla vakuutusyhtiöt.

Tästä juuri itselläkin kokemuksia. Kotipaikkakunnalla ei saa hoitoa kun vakuutusyhtiö käskee 300km päähän. En mennyt vaan irtisanoin huonoa palvelua tarjoavan sopimuksen ja menin paikkakunnan keskussairaalaan. Huippuhoitoa. Maksoi 54€ kahdelta vuorokaudelta.

Vierailija
16/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että some aikana tälläinen jossakin vaiheessa loppuu kun "shit hits the fan"

Lääkärit ovat sairaaloisen tarkkoja maineestaan. Olettaisin että heti jos tulee näyttöä panettelusta, niin kunnianloukausjuttu paukahtaa käräjille.

Vierailija
17/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan ole aikaa soitella satunnaisille asiakkaille tuollaisesta.

Jos asiakas soittaa ja kysyy onko klinikoita joissa suoramaksusopimus, niin toki ne kerrotaan. Muuten saa kyllä valita itse missä asioi. Korvausta voi hakea myöhemmin.

- Asiakasneuvoja toisesta yhtiöstä

Vierailija
18/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ainakaan ole aikaa soitella satunnaisille asiakkaille tuollaisesta.

Jos asiakas soittaa ja kysyy onko klinikoita joissa suoramaksusopimus, niin toki ne kerrotaan. Muuten saa kyllä valita itse missä asioi. Korvausta voi hakea myöhemmin.

- Asiakasneuvoja toisesta yhtiöstä

Mikä yhtiö? Saa mainostaa. Vaihdan siihen.

-OP:n toimintatapoihin kyllästynyt-

Vierailija
19/23 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toimittaja voisi ottaa näin Soten alla kopin selvittää vakuutusyhtiöiden toimintatapoja miten asiakkaita painostetaan.

Vierailija
20/23 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Tapiolalla vaikutti olevan parempi toiminta. Neuvovat lähimpään Mehiläisen tai Pihlajalinnan yksikköön. Kannattaa miettiä sitä vaihtoehtona, jos OP ei suostu hoidattamaan omalla paikkakunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi