Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP vakuutusyhtiön toiminta aika härskiä terveysalalla

Vierailija
29.03.2018 |

Nyt on useampikin taho näitä kertonut. Vakuutusneuvojat soittelevat OP:n vakuutusasiakkaille ja mustamaalavat nimeltä mainiten yksittäisiä lääkäreitä ja muita terveysfirmoja. Pyrkimys tietysti kääntää asiakasvirta heidän omiin yksiköihin. Näiden vakuutusneuvojien tiedot on aivan vääriä ja näyttöä on ihan puhtaasta valehtelusta.

Kilpailua toki kannatan, mutta tälläinen aggressiivinen panettelu ja jo suoranainen valehtelu ihmisille alkaa menemään yli.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tästä asiasta kokemusta, mutta se mikä minua ärsyttää, on se, että osuuspankista soitellaan jatkuvasti. Jos aina kerron, että en halua tehdä nyt muutoksia vakuutuksiin ym. niin mikseivät he voi jättää asiakasta rauhaan.

Vierailija
22/23 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää, miten op pohjolan vakuutusmyyjä näkee että olen opn omistaja-asiakas ja minulla on tili siellä, MUTTA myös sen että toiminimeni rahaliikenne ei kulje opn kautta ja minulla on toisessa pankissa tämän toiminnan tili. Mistä vakuutusmyyjälle näkyvästä tiedosta tämä on pääteltävissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n juttu vähän haisee, koska eivät kai vakuutusneuvojat soittele kenellekään, muuta kuin soittopyynnöissä. Toinen juttu on se, että totta kai vahinkotilanteissa ohjataan Pohjola Sairaalaan, mutta toki saa mennä muuallekin jos niin haluaa, mutta silloin joutuu hoitamaan itse vahinkoilmoitukset jne.

OP:n asiakas

Ei tavallinen ihminen voi tietää kuka OP:sta vai Pohjola Sairaalasta soittaa ja painostaa heille. Näissä puheluissa on todella painostava ja panetteleva sävy. Mieti minkälainen asiakaskokemus jää, kun ihminen tajuaa OP:sta hänelle valehdellun. Tästä on näyttöä esim viime viikolta. OP:sta (tai Pohjola Sairaalasta) soitettiin, potilasta pyydettiin Pohjola Sairaalaan hoitoon.  Kun yritti esittää, että haluaa samaan hoitoon kotikaupungissa, kerrottiin ettei siihen ****yksikköön kannata mennä, koska siellä ***(nimi oikeasti mainittu) lääkäri on huono ja hoito kallista. Todellisuudessa siinä toisessa yksikössä miellyttävä lääkäri hoiti vaivan hyvin ja hinta oli halvempi.

Tämä ei ole ainoa OP:n yrittämä puliveivaus vaan näitä on jo useita. Koska taktiikkana on valehtelu, niin uskottavuus OP:n toimintaan alkaa romuttua muutenkin. 

Kun tekee vakuutussopimuksen, kannattaa lukea vakuutusehdot. jos siellä sanotaan vaikka niin, että hoito on ensisijaisesti Pohjola Sairaalassa, niin sitten se on. Siellä voidaan kertoa myös se, että jos potilas haluaa hoitoa muualta, hän maksaa sen itse ja voi jälkikäteen hakea korvausta, jolloin potilas maksaa itse valitsemansa hoitopaikan ja Pohjola Sairaalan kustannusten erotuksen.

Ja se OP:n juhlapuheissa mainostettu hyvä palvelu ja asiakaskokemus on missä? Ai, niin palvelu sana arkielämässä on korvattu sanalla painostus.

OP ei ole vastuussa siitä, että asiakas ei lue sopimusta ennen allekirjoitusta! Hyvä palvelu luvataan vain sopimuksen puitteissa ja jos oletat saavasi enemmän kuin on sovittu, niin se kannattaa vaatia sopimukseen ja sinä maksat siitä vähän lisää joka vuosi.

Onneksi on julkinen terveydenhuolto ja siinä jo nyt toimiva valinnanvapaus. Halutessaan voi hoidattaa itsensä missä tahansa julkisessa sairaalassa. Kannattaa unohtaa jäykästi toimivat vakuutusyhtiöt ja niiden kankeat sopimukset.

Totta. Tarvitaan vain lähete erikoissairaanhoitoon ja lähetteessä pitää olla maininta, mihin sairaalaan on haluamassa. Järjestelmä hoitaa loput eli pääsee samaan jonoon muiden kanssa. Joskus se jono on todella pitkä, joskus lyhyempi, kuin oman alueen erikoissairaanhoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi