Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kahdenlaisia vieraita...
10.11.2007 |
On niitä jotka tulee tekemään tupatarkastuksen ja niitä jotka tulee katsomaan talon asukkaita! Seurustelemaan ihmisten kanssa!
Samaa mieltä!?!?
Kommentit (3)
Ovat vissiin päättäneet olla tulematta, kun kaikki paikat eivät ole aina ojennuksessa. Tästä olemme kiitollisia! Meillä käy ystäviä, jotka antavat talon elää tavallaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ystäviimme ei vain kai kuulu sellaisia ihmisiä :)
Alue: Aihe vapaa
Onko teillä näin?