Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko puolivuotiaalla olla jo eroahdistusta?!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta meidän tyttö oli ihan alusta asti erittäin kiinni minussa: Ei monestikaan kestänyt edes isää hoitajana, vaan sai usein kauhean huutokohtauksen joutuessaan eroon minusta.
Ulkopuoliset ihmettelivät, miksi en anna mielelläni heille syliin tai miksi annettaessa rupeaa heti huutamaan. " Eihän noin pienet vierasta" tai " Ei noin pienillä ole vielä mitään eroahdistusta" Vaan meilläpä oli, enemmän tai vähemmän jatkuvaa tai siis ehkä paremminkin sitä " äitiriippuvuutta" . Helpotti kunnolla vähän ennen 1-vuotispäivää. Onneksi aika on auttanut aivan valtavasti, ja nyt tuo entinen itkupilli on varsin reipas 1,5-vuotias, joka kyllä vieläkin tarkkailee ensin pitkään muita (vieraita) ja lämpiää hitaasti, mutta kestää jo hyvin pidemmänkin eron äidistä