Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lääkäriopiskelija uhkasi ampua sairaalassa ..no on hulluja nuo lekuritkin!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Takavuosina täällä eräskin lääkäriopiskelija oli sekakäyttäjä ja kuoli sitten lopulta lääkkeiden ja viinan yliannostukseen. Ja yksi lääkäri kavalsi rahaa omaan viinakäyttöönsä. Ei lääkikseen tietääkseni vaadita psykologisia testejä. Suurinosa lääkäreistä vallanhaluisia narsisteja, jotka pitävä muita ihmisiä (ei lääkäreitä) huonompina. Pekka-Eerikistä olis tullut hyvä lääkäri.