Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko väärin
23.11.2007 |
tai rikos, jos luen exäni sähköpostia? Hän on itse mulle kertonut aikoinaan tunnukset eikä ole niitä eron jälkeen miksikään muuttanut. Utelias kun olen, olen pari kertaa käynyt lukemassa hänen s-postejaan. Mutta kysymys kuuluu, onko se rikollista?
Kommentit (3)
sama asia, kun lukisit hänen kirjeitään!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos sulla ei ole nimenomaisella kerralla ollut eksän lupaa lukea, niin kyllä - olet syyllistynyt rikokseen. Suomessa on kirjesalaisuus!