Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyyntyisitkö tästä?
23.11.2007 |
Kiinteistönvälittäjä tulee arvioimaan asuntoasi, astuu sisään eikä riisu kenkiä jalastaan, vaan vetää kenkien päälle muovipussit ja käpsyttelee korkkareillaan koko vierailunsa ajan.
Muutenkin hyvin ylimielisellä asenteella liikenteessä.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja miten tosiaan asenne ilmeni? Ei pitänyt teidän ajatusta hinnasta ok:na?
Mutta jos susta oikeesti tuntuu että ei kemiat synkaa kyseisen leidin kanssa, niin kannattaa vaihtaa välittäjää.
Alue: Aihe vapaa
Eihän se sun ystäväsi ole?