Lue keskustelun säännöt.
Onneksi olen epäsosiaalinen introvertti. Kukaan ei voi luulla minua psykopaatiksi.
07.02.2018 |
Mitäs siihen sanotte, te kamalat papattavat extropertit?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla