Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka uskaltaa sanoa " hölösuulle" nyt hiljaa!

Vierailija
29.09.2007 |

Vai kuunteletko loputtomiin? Jos olet esim. aikuisopiskelija ja luokassa on tietty porukka joka on äänessä muita enemmän, kenelle rohkenet sanoa, nyt hiljaa?



Meitä on puhelias joukko yhteisössämme ja koen, että juuri minun kohdalla " eräs" sanoo aina, nyt eteenpäin, mutta muille hän ei sano mitään vaikka jatkaisivat juttuaan pitkään.



Syy miksi kysyn tätä on halu tietää, johtuuko se huonoista jutuistani vai siitä, että henkilö uskaltaa sanoa sen?



Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsonut kuvastimeen, koska enkös juuri sitä tässä tee? Tämä henkilö usein parpattaa juuri minulle luokassa vallitsevasta hölöttämisestä. Olen kyllä provosoiva tyyppi, mutta en puhu pitkään sen voin sanoa.



ap

Vierailija
2/2 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten taas muut tulevat sanomaan, miksi et kertonut kannanottoja tai aiheeseen liittyviä esimerkkejä, tunti oli niin hiljainen..



Ja voin sanoa, että nämä ketkä puhuvat ja kertovat juttujaan pidempään saavat haukut selän takana.



ap, joka yrittää tehdä parannusta ja miettii, mitä tarkoittaa keskusteleva oppiminen luokassa opettajan pyynnöstä?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi