S-Market! Jätin tänään ostamatta tuotteen, koska hyllyntäyttäjä rynni eteeni hyllylle
Haluatteko, että asiakkaat siirtyvät toiseen kauppaan?
Kommentit (46)
Jätätkö kanssa ruokalinjastolla pääruoan ottamatta protestina, jos joku kehtaa kiilata just sun eteen vaihtamaan tyhjää tarjoiluastiaa täyteen?
Seuraavan kerran hyllyntäyttäjä levittää eteesi punaisen maton ja kumartaa, olethan asiakas.
Saattoihan se punainen matto olla jonkin toisen arvonsatuntevan aasiakkaan eteen levitettynä juuri silloin.
No, oppivat kyllä kun et enää mene moiseen huolimattomaan kauppaan. Arvojärjestys ennenkaikkea.
Uskotko, että jos nätisti pyytää, se hyllyttäjä saattaa ojentaa sen tarvitsemasi tuotteen sinulle?
Mulla on jäänyt ostamatta samasta syystä ja edelliset kommentoijat eivät tainneet ymmärtää. Siinä haluamani tuotteen edessä on iso painava kärry, jota en itse lähde siirtämään pelkistä turvallisuussyistä tai jos jotain tippuu tai kaatuu, voi joutua korvaamaan. Siirtopyyntö ei toiminut, vaan vastaukseksi tuli töykeä "nämä tuotteet pitää saada hyllyyn", En viitsinyt jäädä odottamaan. Ne on töykeitä ja aggressiviisia ne hyllyjen täyttäjät usein, joten sanokaa onko arveluni oikea, että pitää tehdä tulosta ja se näkyy palkassa, jos ei tee? Asiakkaat tosiaan tuntuvat olevan toisarvoisia.
Vierailija kirjoitti:
No hitto, sinua vartenhan se hyllyntäyttäjä niitä hyllyjä täyttikin.
Vai olisitko sen hyllyn ostanut?
Ketä varten, jos ei asiakasta?
Itseäkin joskus meinaa vituttaa, kun joku tärkeänä tukkii jonku hyllyvälin hyllyttäessään. On tainnut perusasiat kaupasta vähän unohtua, jos henkilökunnasta tuntuu että asiakkaat häiritsee työntekoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jäänyt ostamatta samasta syystä ja edelliset kommentoijat eivät tainneet ymmärtää. Siinä haluamani tuotteen edessä on iso painava kärry, jota en itse lähde siirtämään pelkistä turvallisuussyistä tai jos jotain tippuu tai kaatuu, voi joutua korvaamaan. Siirtopyyntö ei toiminut, vaan vastaukseksi tuli töykeä "nämä tuotteet pitää saada hyllyyn", En viitsinyt jäädä odottamaan. Ne on töykeitä ja aggressiviisia ne hyllyjen täyttäjät usein, joten sanokaa onko arveluni oikea, että pitää tehdä tulosta ja se näkyy palkassa, jos ei tee? Asiakkaat tosiaan tuntuvat olevan toisarvoisia.
Jättäisin ostoskärryn siihen paikkaan ja menisin hakemaan tavarat toisesta kaupasta, jos minulle tokaistaisiin noin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran hyllyntäyttäjä levittää eteesi punaisen maton ja kumartaa, olethan asiakas.
Saattoihan se punainen matto olla jonkin toisen arvonsatuntevan aasiakkaan eteen levitettynä juuri silloin.
No, oppivat kyllä kun et enää mene moiseen huolimattomaan kauppaan. Arvojärjestys ennenkaikkea.
0/5
Ei toiminut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto, sinua vartenhan se hyllyntäyttäjä niitä hyllyjä täyttikin.
Vai olisitko sen hyllyn ostanut?
Ketä varten, jos ei asiakasta?
Itseäkin joskus meinaa vituttaa, kun joku tärkeänä tukkii jonku hyllyvälin hyllyttäessään. On tainnut perusasiat kaupasta vähän unohtua, jos henkilökunnasta tuntuu että asiakkaat häiritsee työntekoa.
No voi sori. Ensi kerralla kun hyllytän, haen joka tuotteen yksitellen varastosta. Enpä ole kenenkään edessä ja saatte rauhassa päivystää siinä hyllyn edessä.
Saattaapi vähän kestää mutta asiakas on aina oikeassa.
Jos nyt oikeasti haluat valittaa tällaisesta asiasta, niin kannattaisikohan ennemmin laittaa viestiä asiakaspalveluun eikä tehdä itsestään naurunalaista täällä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jäänyt ostamatta samasta syystä ja edelliset kommentoijat eivät tainneet ymmärtää. Siinä haluamani tuotteen edessä on iso painava kärry, jota en itse lähde siirtämään pelkistä turvallisuussyistä tai jos jotain tippuu tai kaatuu, voi joutua korvaamaan. Siirtopyyntö ei toiminut, vaan vastaukseksi tuli töykeä "nämä tuotteet pitää saada hyllyyn", En viitsinyt jäädä odottamaan. Ne on töykeitä ja aggressiviisia ne hyllyjen täyttäjät usein, joten sanokaa onko arveluni oikea, että pitää tehdä tulosta ja se näkyy palkassa, jos ei tee? Asiakkaat tosiaan tuntuvat olevan toisarvoisia.
Jep. Olin jo ojentanut käteni viistosti ylähyllyä kohti kun ko. mies kiilasi eteeni kärry täynnä tavaraa ja esti näin tuotteen ottamisen hyllystä. En todellakaan aio sanoa mitään tuollaisessa tilanteessa. Jos ei miehellä näkökyky sen vertaa toimi, saati ajatuskyky niin en maksa heidän palkkojaan ostamalla tuotteita. Menin siis toiseen kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että jos nätisti pyytää, se hyllyttäjä saattaa ojentaa sen tarvitsemasi tuotteen sinulle?
Tämä!
Älkää asiakkaat ottako tavaroita hyllystä, ettei tarvi koko ajan lisätä niitä.
t. hyllyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto, sinua vartenhan se hyllyntäyttäjä niitä hyllyjä täyttikin.
Vai olisitko sen hyllyn ostanut?
Ketä varten, jos ei asiakasta?
Itseäkin joskus meinaa vituttaa, kun joku tärkeänä tukkii jonku hyllyvälin hyllyttäessään. On tainnut perusasiat kaupasta vähän unohtua, jos henkilökunnasta tuntuu että asiakkaat häiritsee työntekoa.
No voi sori. Ensi kerralla kun hyllytän, haen joka tuotteen yksitellen varastosta. Enpä ole kenenkään edessä ja saatte rauhassa päivystää siinä hyllyn edessä.
Saattaapi vähän kestää mutta asiakas on aina oikeassa.
Minulla tuollainen asennevammainen ei olisi päivääkään töissä.
Ehkä kaikille paras että menet toiseen kauppaan.
Yksi mamma alkoi kerran minulle huutamaan että tukin hänen tiensä kun oli laittamassa tavaroita hyllyyn. Kysyin mitä jän ottaisi ja takaisin tuli vain tiuskimista ja h**rittelua.
Jatkoin muina miehinä tavaroiden laittamsita hyllyyn ja hän karjui että ei jalallaan astu enää tähän kauppaan. Vastasin vaan että hyvä niin.
Kahvihuoneessa naurettiin itsemme kipeäksi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto, sinua vartenhan se hyllyntäyttäjä niitä hyllyjä täyttikin.
Vai olisitko sen hyllyn ostanut?
Ketä varten, jos ei asiakasta?
Itseäkin joskus meinaa vituttaa, kun joku tärkeänä tukkii jonku hyllyvälin hyllyttäessään. On tainnut perusasiat kaupasta vähän unohtua, jos henkilökunnasta tuntuu että asiakkaat häiritsee työntekoa.
No voi sori. Ensi kerralla kun hyllytän, haen joka tuotteen yksitellen varastosta. Enpä ole kenenkään edessä ja saatte rauhassa päivystää siinä hyllyn edessä.
Saattaapi vähän kestää mutta asiakas on aina oikeassa.
Enimmäkseen sitä törmää hyllyttäjiin jotka ystävällisesti väistää kärryineen tai jopa kysyvät mitä asiakas etsii ja ojentavat sitten tuotteen. Harva hyllyttäjä on niin törppö että seisottaa asiakasta.
"Voisitko ojentaa minulle tuotteen X? Kiitos!"
Ole hyvä. Mielelläni autoin.
Vierailija kirjoitti:
"Voisitko ojentaa minulle tuotteen X? Kiitos!"
Ole hyvä. Mielelläni autoin.
Vielä parempi että hyllyttäjä kysyy voisiko ojentaa, jos näkee asiakkaan hakevan jotain siitä hyllystä mitä täyttää.
No hitto, sinua vartenhan se hyllyntäyttäjä niitä hyllyjä täyttikin.
Vai olisitko sen hyllyn ostanut?