S-Market! Jätin tänään ostamatta tuotteen, koska hyllyntäyttäjä rynni eteeni hyllylle
Haluatteko, että asiakkaat siirtyvät toiseen kauppaan?
Kommentit (46)
Nää "meen sitten toiseen kauppaan, siitäs saatte!" on kyllä hauskoja :D varmaan jotain s-markettia kinostaa että menetti nyt yhden niin tärkeän asiakkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Nää "meen sitten toiseen kauppaan, siitäs saatte!" on kyllä hauskoja :D varmaan jotain s-markettia kinostaa että menetti nyt yhden niin tärkeän asiakkaansa.
Paitsi silloin kun useammat asiakkaat kiilaillaan ja he kinostuvat toisen ketjun kauppoihin. Hyllyntäyttäjäähän se ei vieläkään kiinnosta, mutta omistajaa voi alkaa jossain vaiheessa ketuttamaan. Toivottavasti siinä määrin, että kouluttaa hyllyntäyttäjänsä paremmin tai vaihtaa sen parempaan jos ei opi olemaan kiilaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voisitko ojentaa minulle tuotteen X? Kiitos!"
Ole hyvä. Mielelläni autoin.
On eri asia pyytää sellaiselta hyllyntäyttäjältä, joka on ollut jo valmiiksi hyllyn edessä ennen kuin asiakas saapuu paikalle. Oma lukunsa on hullu kiilaaja, joka tuuppaa laatikkokuorman asiakkaan eteen ja estää asiakkaan pääsyn hyllylle. Ei ole millään tavalla asiallista kiilata asiakkaan eteen kun hän on jo ottamassa tuotetta. Menen siis huomenna cittariin ostamaan viikonlopun ostokset :)
Jos oot niin kännissä kuin tänään niin sua ei päästetä cittariin edes sisälle.
Lukijoille tiedoksi; tämä(kin) tärkeä aasiakas olisi ollut lisäpromilleja vailla. Pudotteli tölkkejä siihen malliin pitkin lattioita että myyjä meni estämään lisävahingot.
Jos kokee että joku rynnii eteen jo vaikuttaa jo liikakilojen tuomalta kömpelyydeltä kun ketterästi sitten normaalisti napsii tuotteen olan takaa.
Voi kauheaa!
Olisit sanonut: "Anteeksi, voinko ottaa tuon tuotteen tuosta? :)" ja asia olisi hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi silloin kun useammat asiakkaat kiilaillaan ja he kinostuvat toisen ketjun kauppoihin. Hyllyntäyttäjäähän se ei vieläkään kiinnosta, mutta omistajaa voi alkaa jossain vaiheessa ketuttamaan. Toivottavasti siinä määrin, että kouluttaa hyllyntäyttäjänsä paremmin tai vaihtaa sen parempaan jos ei opi olemaan kiilaamatta.
No enpä usko että nämä kiilailevat hyllyntäyttelijät olisivat mikään yleinen juttu s-kaupoissa, en ole itse ainakaan koskaan törmännyt sellaisiin vaikka aina s-marketissa käyn. Ja lisäksi itse en kyllä todellakaan yhden tollasen pikkutapahtuman takia alkaisi maksamaan kalliimpaa hintaa ostoksistani k-kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia pyytää sellaiselta hyllyntäyttäjältä, joka on ollut jo valmiiksi hyllyn edessä ennen kuin asiakas saapuu paikalle. Oma lukunsa on hullu kiilaaja, joka tuuppaa laatikkokuorman asiakkaan eteen ja estää asiakkaan pääsyn hyllylle. Ei ole millään tavalla asiallista kiilata asiakkaan eteen kun hän on jo ottamassa tuotetta. Menen siis huomenna cittariin ostamaan viikonlopun ostokset :)
Lukijoille tiedoksi; tämä(kin) tärkeä aasiakas olisi ollut lisäpromilleja vailla. Pudotteli tölkkejä siihen malliin pitkin lattioita että myyjä meni estämään lisävahingot.
AP sattuu olemaan raitis joten ei ihan osunut. Viestisi kertoo kuitenkin, että pahuus on voittanut sinut otteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukijoille tiedoksi; tämä(kin) tärkeä aasiakas olisi ollut lisäpromilleja vailla. Pudotteli tölkkejä siihen malliin pitkin lattioita että myyjä meni estämään lisävahingot.AP sattuu olemaan raitis joten ei ihan osunut. Viestisi kertoo kuitenkin, että pahuus on voittanut sinut otteeseensa.
Niin tietenkin oot. Ihan raittiin ihmisen kirjoittelua. Tuliko muuten autolla tänään?
Vierailija kirjoitti:
Jos kokee että joku rynnii eteen jo vaikuttaa jo liikakilojen tuomalta kömpelyydeltä kun ketterästi sitten normaalisti napsii tuotteen olan takaa.
Olisiko mielestäsi siis ok kiilata 70 v. liikalihavan asiakkaan eteen? Entä vammaisen?
Laita palaute!Toimi Prismassa ja sinne meni!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä usko että nämä kiilailevat hyllyntäyttelijät olisivat mikään yleinen juttu s-kaupoissa, en ole itse ainakaan koskaan törmännyt sellaisiin vaikka aina s-marketissa käyn. Ja lisäksi itse en kyllä todellakaan yhden tollasen pikkutapahtuman takia alkaisi maksamaan kalliimpaa hintaa ostoksistani k-kaupoissa.
Minä maksan ihan mielelläni hieman enemmän kaupassa, jossa kohdellaan asiakkaita hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto, sinua vartenhan se hyllyntäyttäjä niitä hyllyjä täyttikin.
Vai olisitko sen hyllyn ostanut?
Ketä varten, jos ei asiakasta?
Itseäkin joskus meinaa vituttaa, kun joku tärkeänä tukkii jonku hyllyvälin hyllyttäessään. On tainnut perusasiat kaupasta vähän unohtua, jos henkilökunnasta tuntuu että asiakkaat häiritsee työntekoa.
No voi sori. Ensi kerralla kun hyllytän, haen joka tuotteen yksitellen varastosta. Enpä ole kenenkään edessä ja saatte rauhassa päivystää siinä hyllyn edessä.
Saattaapi vähän kestää mutta asiakas on aina oikeassa.
Anteeksi, että tulin häiritsemään työntekoasi tulemalla ostoksille. Miksi te niitä tavaroita hyllytätte, jos niitä ei saa ostaa? Ihan jos peruskäytössääntönä, vaikka olisi miten kiire, antaisitte asiakkaan ottaa sen tuotteen, ojentaisitte pyytäessä tai siirtäisitte sitä kärryä? Miksi ei?
Mene cittariin, siellä on ystävälliset hyllyttäjät..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin ihan olkapäävammasta johtuva kömpelyys. Ei tartte olla lihava ja vamma on työperäinen rasitusvamma.
Älkää te asiakkaat luulko liikaa itsestänne! Me myyjät emme oikeesti pidä teistä, pysykää pois tieltä, kun hyllytämme tavaroita.
Teistä ei pidä kuin kauppias ja hänkin vain silloin, kun ostatte paljon, ettekä narise kalliista hinnoista.
Mua ei haittaisi vaikka huomenna tulisi lopputili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jäänyt ostamatta samasta syystä ja edelliset kommentoijat eivät tainneet ymmärtää. Siinä haluamani tuotteen edessä on iso painava kärry, jota en itse lähde siirtämään pelkistä turvallisuussyistä tai jos jotain tippuu tai kaatuu, voi joutua korvaamaan. Siirtopyyntö ei toiminut, vaan vastaukseksi tuli töykeä "nämä tuotteet pitää saada hyllyyn", En viitsinyt jäädä odottamaan. Ne on töykeitä ja aggressiviisia ne hyllyjen täyttäjät usein, joten sanokaa onko arveluni oikea, että pitää tehdä tulosta ja se näkyy palkassa, jos ei tee? Asiakkaat tosiaan tuntuvat olevan toisarvoisia.
Jep. Olin jo ojentanut käteni viistosti ylähyllyä kohti kun ko. mies kiilasi eteeni kärry täynnä tavaraa ja esti näin tuotteen ottamisen hyllystä. En todellakaan aio sanoa mitään tuollaisessa tilanteessa. Jos ei miehellä näkökyky sen vertaa toimi, saati ajatuskyky niin en maksa heidän palkkojaan ostamalla tuotteita. Menin siis toiseen kauppaan.
Aika jännä, että oman firmasi työntelijöit et saa koulutettua oikein. Siis jos kerta sinä palkanmaksaja olet. Kertoo johtamistaidoistasi jonkun verran, eli syytä ehkä vilkaista peiliin 😉
Mua taas joskus ihmetyttää, kun hyllyttäjä on valmis siirtämään koko lavan tai rullakon pois tieltä (ja pyytelee vielä anteeksi että on tiellä, vaikka näen että sillä on oikeesti kiire) että saan otettua jotain hyllystä. Minusta tuntuu että mun siinä enemmän pitäis pahoitella kun tungen siihen missä joku tekee työtään. Tai sanonkin, että anteeks, mä otan vaan tuon tuosta, ei tarvii siirtää mitään rullakkoa tai lavaa sen takia.
s-marketissa siis on kyllä enemmän kun ystävällisiä hyllyttäjät.
Kuka tykkää siitä, ettei saa rauhassa tehdä työtään????
Vähän kunnioitusta, please.
Kyllä mammat on naurettavia. Niitten miehet on naineet oikeat kulta kimpaleet.