Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-Market! Jätin tänään ostamatta tuotteen, koska hyllyntäyttäjä rynni eteeni hyllylle

Vierailija
31.01.2018 |

Haluatteko, että asiakkaat siirtyvät toiseen kauppaan?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää työtön täällä urvellat, mee töihin hyllyttäjäksi.

Vierailija
42/46 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jäänyt ostamatta samasta syystä ja edelliset kommentoijat eivät tainneet ymmärtää. Siinä haluamani tuotteen edessä on iso painava kärry, jota en itse lähde siirtämään pelkistä turvallisuussyistä tai jos jotain tippuu tai kaatuu, voi joutua korvaamaan. Siirtopyyntö ei toiminut, vaan vastaukseksi tuli töykeä "nämä tuotteet pitää saada hyllyyn", En viitsinyt jäädä odottamaan. Ne on töykeitä ja aggressiviisia ne hyllyjen täyttäjät usein, joten sanokaa onko arveluni oikea, että pitää tehdä tulosta ja se näkyy palkassa, jos ei tee? Asiakkaat tosiaan tuntuvat olevan toisarvoisia.

Jep. Olin jo ojentanut käteni viistosti ylähyllyä kohti kun ko. mies kiilasi eteeni kärry täynnä tavaraa ja esti näin tuotteen ottamisen hyllystä. En todellakaan aio sanoa mitään tuollaisessa tilanteessa. Jos ei miehellä näkökyky sen vertaa toimi, saati ajatuskyky niin en maksa heidän palkkojaan ostamalla tuotteita. Menin siis toiseen kauppaan.

Aika jännä, että oman firmasi työntelijöit et saa koulutettua oikein. Siis jos kerta sinä palkanmaksaja olet. Kertoo johtamistaidoistasi jonkun verran, eli syytä ehkä vilkaista peiliin 😉

En pidä huonoja työntekijöitä. Hänhän sai juuri potkut ja otin uusia työntekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entressen s-marketissa kyllä täysin päinvastaista. Loistavaa palvelua saanut aina.

Toki ne rullakot välillä tekee kulkemisen tuplavaunujen kanssa ahtaaksi mutta sellaista se on ihan kaikissa kaupoissa. Aina on jostain läpi päässyt ja monesti on henkilökunta meinannut alkaa rullakkoa siirtämäänkin, jos ovat minut huomanneet mutta harvoin siihen on ollut tarvetta, kun olen vain "käväissyt" rullakon vieressä hakemassa tarvitsemani ja jatkanut toiseen suuntaan.

Ei ole liian pitkä matka kiertää seuraavan hyllyvälin kautta, jos yhdestä ei satu läpi pääsemään.

Monesti henkilökunta on myös antanut alahyllyjen perältä tuotteita, kun itse en ole niihin yltänyt raskausmahan ja/tai selkävaivan vuoksi. Olen varmasti häirinnyt henkilökunnan sen hetkistä työtä mutta kertaakaan se ei ole heistä näkynyt. Aina ovat hymyilleet kivasti ja toivottaneet mukavat päivänjatkot autettuaan.

Isot kiitokset Entressen s-marketin henkilökunnalle.

Vierailija
44/46 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kiskoin painavan tavaravaunun hyllyn edestä pois että mahduin ottamaan haluamani tuotteen.Ei tullut mieleen vaihtaa kauppaa.

Vierailija
45/46 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa, mistä s-marketista kyse, niin muutkin osaavat vältellä jatkossa.

Vierailija
46/46 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jäänyt ostamatta samasta syystä ja edelliset kommentoijat eivät tainneet ymmärtää. Siinä haluamani tuotteen edessä on iso painava kärry, jota en itse lähde siirtämään pelkistä turvallisuussyistä tai jos jotain tippuu tai kaatuu, voi joutua korvaamaan. Siirtopyyntö ei toiminut, vaan vastaukseksi tuli töykeä "nämä tuotteet pitää saada hyllyyn", En viitsinyt jäädä odottamaan. Ne on töykeitä ja aggressiviisia ne hyllyjen täyttäjät usein, joten sanokaa onko arveluni oikea, että pitää tehdä tulosta ja se näkyy palkassa, jos ei tee? Asiakkaat tosiaan tuntuvat olevan toisarvoisia.

Hyllyn täyttämisessä ratkaisee nykyään ainoastaan, miten nopeasti täytät hyllyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä