Lue keskustelun säännöt.
Jaksaako kukaan enää miettiä Maddya? Minua mietityttää
21.09.2007 |
että miksi Maddystä ei lähtenyt mitään ääntä, jos hänet tuntematon mies kidnappaa ja kantaa ulos huoneesta? Todella outoa. Varmasti yläkerran täti olisi kuullut jotain, mutta mitään ääntä ei kuulunut tuona iltana.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla