Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiskuppi ekaa kertaa käytössä. Neuvoja kaipaan.

Vierailija
06.10.2007 |

Huh huh! Olipa homma saada se asennettua. Ensiksi jäi aina liikaa näkyviin ja nyt sain sen kyllä mielestäni muuten hyvin mutta nyt tuntuu pieni paine. Onko se normaalia?



Ohjeissa sanottiin että sitä voisi pyöräyttää mutta on niin piukassa että ei sen pyöräyttäminen onnistu. Lunette muuten on kupin merkki.



Tämä on koko 2 kun kerran 2 olen synnyttänytkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen pidä tuntua miltään

Vierailija
2/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin myös että miten tätä muka pyöräytellään! Sitä antennia saa leikata lyhyemmäksi sitten oman maun mukaan, kuppi menee vain niin paljon sisäpuolelle ettei itse kuppi ole lainkaan ulkona. Ja aluksi sellainen pieni paine tuntui koko ajan ihan sen takia, että tiesi kupin olevan siellä ja jännitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita työntää sitä sormella ylemmäs tai ota se kokonaan pois ja koita työntää se taitettuna syvemmälle.



Harjoitus tekee tässäkin lajissa mestarin!

Vierailija
4/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan parin tunnin päästä tarkistaa asia. tampooneja käyttäessä 2 tunnissa se oranssi eli isoin tampax oli ensimmäisenä kolmena päivänä aina läpimärkä.



ap

Vierailija
5/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH! Jospa tuohon kuuteen tuntiin pääsisi. Nämä kuukautiset rajoittavat elämääni tässä muodossa aivan liikaa joten miksi ei koittaisi elämän laatuansa parantaa?



ap

Vierailija
6/6 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli pakko käyttää siteitä ja voi ällö sitä siteessä haisevaa verimassaa, yökyökyök, sen päällä pitää vielä istuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi