Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kaupoissa vielä niitä kesän muumimukeja? Paljonko huutonetissä tms maksavat
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähinnä ajattelin että koska ne kannattaa myydä, eli koska niitä ei enää ole kaupoista saatavana.
parikin vuotta oottaa ja myy sitten, voi saada hyvän rahan :)
Kohta joku kiukkunen iskee ja valittaa trokariks ;)
Niitä ekoja sesonki mukeja kun ei meinannu parin viikon tulon jälkeen enää löytää mistään....
Arabia haluaa ite kääriä isommat voitot, kun niitä ei voi enää myydä hulluun hintaan huutiksessa :D
Alue: Aihe vapaa
Huutiksessa saman mukin lähtöhinta tod. näk on 15 euroa...