Missä mammat aiotte synnyttää jos irtisanoutumiset
toteutuvat? Oletteko ihan hölmöjä? Tottakai Tehy saa rahansa kun vaihtoehtona on sairaaloiden alasajo...
Kommentit (11)
menevät kokonaan kiinni, samoin leikkaussalit jolloin keisarileikkauksiakaan ei voida hoitaa...
Maanantaina sitten totuus iskee päin näköä!
Hoitajat ovat nyt tuudittautuneet hyvän olon tunteeseen, mutta työnantajapuolen vastaisku tulee vielä...
Julkisuuteen ei todellakaan ole vuotanut tietoja todellisesta irtisanoutujien määrästä!! Ei kannata puhua kun ei tiedä totuutta!
Yliopistosairaaloissa monet osastot kuten synnytysosastot sulkeutuvat ellei rahaa löydy, harmi =)
Vierailija:
Julkisuuteen ei todellakaan ole vuotanut tietoja todellisesta irtisanoutujien määrästä!! Ei kannata puhua kun ei tiedä totuutta!
Yliopistosairaaloissa monet osastot kuten synnytysosastot sulkeutuvat ellei rahaa löydy, harmi =)
ap n luokse synnyttämään,koska on noin helvetin ilkeä.
Meinaan sen mukaan ei uskonut, että vauva jo tulee ja syntyi sitten kätilön katsoessa vieressä...
Juu, eli jos olisi ammattitaitoisempi ollut, voisi ikävä tulla. Mutta aika yksin meni edellinen synnytyskin, niin en panikoi jos kätilöt vähissä.
jatkuvasti jaksatte aloittaa näitä peloitteluketjuja,niin mikä teidän omassa elämässä on pielessä kun saatte näköjään tyydytyksen toisten peloittelulla?
Sairasta tuollainen!
Vierailija:
jatkuvasti jaksatte aloittaa näitä peloitteluketjuja,niin mikä teidän omassa elämässä on pielessä kun saatte näköjään tyydytyksen toisten peloittelulla?
Sairasta tuollainen!
kauan töissä olleilla hoitsuilla on. Sellaisia ei enää edes saa. En usko, että tosipaikan tullen yksikään irtisanoutuu koska siinä menee 5vk kesäloma ja 2vk talviloma + lisäpäivät.
Mutta onhan siellä tietenkin niiiin paljon ylimääräistä väkeä että ne muutamat pystyvät teidät hoitamaan jotka eivät tehyyn kuulu... Onneksi en ole raskaana.
Meillä muuten tehyyn kuulumattomatkin ovat siihen nyt tällä viikolla liittyneet, joten ei kannata sokeasti uskoa siihen että kyllähän tehyyn kuulumattomiakin löytyy.