Lue keskustelun säännöt.
G: Olisitko töissä jouluna, juhannuksena, uutena vuotena työssä 160e päiväpalkalla miinus verot?
Kommentit (3)
Siksipä olen valinnut alani vähän tarkemmin. Haluan viettää viikonloput ja juhlapyhät vapaalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkä juhannuksen voisin olla. Joulua en ikinä.
Korkeintaan joulurysiksessä kassalla.