Lue keskustelun säännöt.
G: Kumpi kostutti aikoinaan pöksysi paremmin, Take That vai Backstreet Boys?
Kommentit (4)
That That' issa oli kyllä ihan söpö poika, mutta ei kuitenkaan miesihanteeni.
Ricky Martinissa on jotain. Ja heavymmissa miehissä joita on lukematon määrä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noihin muihin olin sitten jo " liian vanha" ..
Onneksi oli muitakin vaihtoehtoja.