Lue keskustelun säännöt.
Kun mä selviän tästä päivästä, mä kestän taas ihan mitä vaan.
27.09.2007 |
Luvassa tuomitsevien ja kapeanäköisten ihmisten kanssa keskustelua, argh
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Meinasit siis palstailla AV:lla koko päivän?