Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko maksaa hiivalääkkeet?
27.09.2007 |
Alkoi juuri kutista siihen malliin että pitäisi apteekkiin kipaista, mutta lompakossa ei ole kauheasti rahaa niin mietin että paljonkohan ne maksaa. Jos kovin paljon niin pitää käydä miehen työpaikan kautta hakemassa lisää mutta sinne on pitkä matka
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Gyno Trosyd taitaa olla halvin, vähän vajaa kympin. Canesten ja Gyno- Daktarin on kalliimpia. En tiedä, onko muitakin ilman reseptiä saatavia.