Mietin hakisiko työtä missä voisin saada ehkä joku reilu 70€ nettona kahtena iltana
Kyse olisi etätyöstä somessa ja laskin tuon palkan jos tekisi kahtena iltana 3 tuntia tuota työtä. Ilmoituksessa lukee, että työtä on 1-2 iltana. Tuntimäärästä ei ollut mitään, mutta ajattelin, että 3h/ilta.
Olen päivätyössä eli illat ja viikonloput olisi aikaa tehdä muuta töitä. Olen ulosotossa ja haluaisin nopeasti velat pois ja siksi tutkailen vaihtoehtoja. Eihän tuossa mitään häviä jos tuota työtä hakee. Voihan olla, että ei tule valituksi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Lisätyöstäkin menee osa ulosottoon!
Niin? Sehän tässä pointti onkin! Mä en nyt kyllä ymmärtänyt mikä sun kommentin pointti oli.
Ap
Menin katsomaan hakemusta niin siellä oli vaihtoehdot paljonko haluaa tehdä töitä viikossa. Suurin tuntimäärä vaihtoehto oli 10-15 tuntia. Sekin kyllä sopisi mulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sä et kyllä pahemmin kyllä älyllä loista.
Vierailija kirjoitti:
Menin katsomaan hakemusta niin siellä oli vaihtoehdot paljonko haluaa tehdä töitä viikossa. Suurin tuntimäärä vaihtoehto oli 10-15 tuntia. Sekin kyllä sopisi mulle.
Ap
Kerrotko linkin, minäkin olen töitä vailla
Aikoinaan kun olin ulosotossa niin aloin saamaan pimeitä töitä yhdeltä tutulta. Tein jopa 15 tuntisia päiviä ja 4 kuukaudessa sain kaikki velat maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun olin ulosotossa niin aloin saamaan pimeitä töitä yhdeltä tutulta. Tein jopa 15 tuntisia päiviä ja 4 kuukaudessa sain kaikki velat maksettua.
No mä en ala tekemään pimeitä töitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olette rikollisia sun tuttavan kanssa. Säälittäviä paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nykyään voisit maksaa vuokran, laskuja tai velkoja kun rahat on käteisenä ja jos alat niitä pankkiin kiikuttamaan, niin alkavat kysellä mistä rahat on. Ei ulosotto ota käteistä vastaan vaan ulosmittaavat palkasta tai itse lyhennät velkaa netin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nykyään voisit maksaa vuokran, laskuja tai velkoja kun rahat on käteisenä ja jos alat niitä pankkiin kiikuttamaan, niin alkavat kysellä mistä rahat on. Ei ulosotto ota käteistä vastaan vaan ulosmittaavat palkasta tai itse lyhennät velkaa netin kautta.
Olen kuullut joltain ulosoton asiakkaalta, että ulosottoa ei pätkääkään kiinnosta, mistä rahat ovat peräisin! Pankit tarkempia. Kuka tahansa voi pankkiviitteellä lyhentää sinun ulosottovelkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut joltain ulosoton asiakkaalta, että ulosottoa ei pätkääkään kiinnosta, mistä rahat ovat peräisin! Pankit tarkempia. Kuka tahansa voi pankkiviitteellä lyhentää sinun ulosottovelkaasi.
Niin, mutta nykypäivänä ei voi viedä käteistä pankkiin isoja summia ilman, että pankki alkaa kyselemään. Miten siis maksat käteisellä ulosottovelkoja? Vaikka maksaisit ne siinä pankin tiskillä suoraan ulosottoon tilisiirrolla, niin kyllä varmasti pankki kysyy mistä ne rahat on peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta nykypäivänä ei voi viedä käteistä pankkiin isoja summia ilman, että pankki alkaa kyselemään. Miten siis ma
Ainakin kaupungeissa löytyy talletusautomaatteja. Joissa voi tallettaa pankista riippuen 1000-5000 euroa kuukaudessa käteistä tilille. Jos sulla on vaikka kolmen pankin pankkikortit, niin kyllä noilla kohtalaisesti pystyy rahaa omalle tilille tallettamaan ja sitten maksamaan ulosottoon. Tai sitten jos joku haluaa sinun ulosottoja maksaa, niin hänelle voi kertoa tilinumeron ja viitteen, jolloin hän voi vaikka suoraan maksaa.