Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geishakuulakonkarit, auttaisitteko?

Vierailija
26.09.2007 |

Sain tänään postissa harjoituskuulat (pienet ja painavat) Laitoin ne liukuvoiteen avulla sisälle, ohjeiden mukaan ihan perälle saakka, viisi tuntia sitten.



En kertakaikkiaan tunne niitä lainkaan, en jännitä lihaksia ollenkaan ja siellä vaan ovat. Olen käynyt kävelyllä, tehnyt normaaleja asrkareita, eikä mun kyllä tarvitse lainkaan " pitää" niitä paikoillaan.



Missä vika? Liian hyvistä lihaksista ei todellakaan voi olla kyse.

Onko kuulat kuitenkin väärät? Voiko emätin olla jotenkin sen mallinen, ettei kuulista ole apua?



Neuvoisitteko?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niitä kai liukkarin avulla sisään työnnetä? En ainakaan itse ole tuosta kuullut.

Vierailija
2/2 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain naistenlehdessä suositeltiin alkajalle laittamaan kuulat kondomiin, jotta ne saa siten vedettyä sisältä pois. Ja nyt on kyseessä ne irralliset painavat kuulat. Pian sitä oppii hallitsemaan supistelujen avulla kuulien liikuttelua yms, kuten poistamistakin.



kokemuksella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän