Lue keskustelun säännöt.
Raskaanaolevat! Sisätutkimuksen jälkeen mahakipua? Normaalia?
10.10.2007 |
Tehtiin ihan spekulan kanssa ja nyt alavatsaan sattuu. Pitäiskö olla huolissaan?
Kommentit (3)
Tosin ollut joko tosi kokeneita tai sit varovaisia nuorempia lekureita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei uskoisi että kolmas raskaus menossa.. Pitääpä sitten tarkkailla tilannetta.