Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Laulatko työmatkallasi bussissa? Mitä lauluja yleensä? Mitä muut matkustajat tykkäävät, yhtyvätkö lauluun?
Kommentit (2)
Takapenkillä istuva lapseni yhtyy todellakin lauluun. Keksitään itse, laulellaan eri kielillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos tarvitsisin bussia, laulaisin varmasti joitain ikivihreitä, joihin kaikki voisivat osallistua. =))
Mutta töissä laulan kovasti, tänääkin vedettiin dementikkojen kanssa monet joululaulut kovaa ja korkeelta! =))