Lue keskustelun säännöt.
Suosittele hyvää PUUKIUASTA!
18.09.2007 |
Pitäisi kohta puoliin ostaa uusi kiuas eikä ole mitään hajua onko niissä suuria eroja! Kommentteja siis otetaan vastaan! Kiitos.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ostimme Kastorin lasiluukullisen kiukaan. Ei ollut halpa, mutta hyvä kyllä.
Tuttavat brassaillen ostivat sen Ristomatti Ratian suunnitteleman Saunatontun, niin se meni parissa vuodessa puhki pohjasta. Ja maksoi ihan saatanasti.