Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää PUUKIUASTA!

Vierailija
18.09.2007 |

Pitäisi kohta puoliin ostaa uusi kiuas eikä ole mitään hajua onko niissä suuria eroja! Kommentteja siis otetaan vastaan! Kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme Kastorin lasiluukullisen kiukaan. Ei ollut halpa, mutta hyvä kyllä.



Tuttavat brassaillen ostivat sen Ristomatti Ratian suunnitteleman Saunatontun, niin se meni parissa vuodessa puhki pohjasta. Ja maksoi ihan saatanasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä