Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis paljonko se kotihoidontuki on? voiko eri ihmiset saada sitä eri verran?

Vierailija
03.10.2007 |

niin ja miltä ajalta sitä saa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahdollisesti oman kunnan, jos niillä on omia kuntalisiä? Vai oletko uusavuton?

Vierailija
2/3 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä vaihtelevat kunnittain ja kaikissa kunnissa ei saa ollenkaan. Sitten voi vielä saada perheen tuloista ja koosta riippuen hoitolisää. Siis jos miehellä isot tulot, ei sitä saa. Katso Kelan sivuilta, sieltä ne selviää kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan samasta lapsesta. Se on kaikille sama summa, mutta joissain kunnissa on kuntalisä, jonka suuruuteen vaikuttavat miehen tulot. Kotihoidontukea saa siihen asti, kun lapsi täyttää 3 tai menee kunnalliseen päivähoitoon. Itse sain kotihoidontukea n. 330 ¿ ennakonpidätyksen jälkeen.