Lue keskustelun säännöt.
Rv25 vauvan liikkeet vaimeita
26.09.2007 |
En ole tuntenut kunnon potkuja eilen enkä tänään, vaikka kuinka yritän töniä vauvaa. Kuitenkin jotain vaimeita tökkäisyjä olen tuntenut. Minulla on istukka edessä, joten se varmasti ostaltaan saattaa vaimentaa potkuja. mutta entä jos vauva on kääntynyt selkään päin, voiko se aiheuttaa sen, ettei potkuja tunne kunnolla?
Mietin, että onko turhan hysteeristä lähteä neuvolaan nyt kuuntelemaan sydänäänet, kun neuvola-aika on maanantaina?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina kannattaa näissä tilanteissa olla ennemmin ylivarovainen kuin luottavainen. Sinulla on oikeus käydä näytillä jos siltä vain tuntuu. Mene siis jo vauhdilla!