Lue keskustelun säännöt.
Koulukuvaus
18.09.2007 |
Puetteko lapsenne hienoihin vaatteisiin koulukuvaukseen? Vai ihan pesus collegepaitaan? Siis tarkoitan jotain 1-3lk. Vanhempien vaattteisiin tuskin voi kauheasti vaikuttaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kuitenkaan laittamalla laittaisi lasta juhlavaatteisiin.