Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko lapsena tukkapöllyä?

Vierailija
20.09.2017 |

Me saatiin veljen kanssa, myös luunappeja. Koivuniemen herralla eli selkäsaunalla uhkailtiin mutta sitä ei koskaan tapahtunut. Mieheni sen sijaan on saanut ihan remmistä lapsena. Ollaan tästä huolimatta kaikki ihan normaaleja ihmisiä ja erittäin lämpimissä väleissä vanhempien kanssa. Omia lapsiani en ikipäivänä pystyisi kurittamaan fyysisesti. Mietinkin että mistä tämä ero johtuu? Silloin lapsena 90-luvun alussa tukkapöllyt sun muut oli ihan normaaleja, lähes kaikki saman ikäluokan kaverit on kertoneet saaneensa vähintään tukkapöllyä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 2000-luvulla syntynyt ja sain isoäitiltä joskus. Äiti katsoi tämän ok:na.

Vierailija
22/23 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tukkapöllyä niin, että hiukset katkeili ja päänahka oli monta päivää kipeä sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sain, luunappeja myös. Hiukseni olivat ohuet ja mitättömät ja isä välillä tukisti ja jäi iso kasa hiuksia isän käteen. Vähän vanhempana meni sisu minulla kaulaan ja aloin räksyttää isälle vastaan jos yrittikin ottaa tukasta kiinni tai nipauttaa luunappeja, kerran potkaisin isää polveen kun yritti, tuollainen hiuksista tukistaminen sattui joten ei sitten ollut mitään millä minua nöyryytettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä