Saitko lapsena tukkapöllyä?
Me saatiin veljen kanssa, myös luunappeja. Koivuniemen herralla eli selkäsaunalla uhkailtiin mutta sitä ei koskaan tapahtunut. Mieheni sen sijaan on saanut ihan remmistä lapsena. Ollaan tästä huolimatta kaikki ihan normaaleja ihmisiä ja erittäin lämpimissä väleissä vanhempien kanssa. Omia lapsiani en ikipäivänä pystyisi kurittamaan fyysisesti. Mietinkin että mistä tämä ero johtuu? Silloin lapsena 90-luvun alussa tukkapöllyt sun muut oli ihan normaaleja, lähes kaikki saman ikäluokan kaverit on kertoneet saaneensa vähintään tukkapöllyä.
Kommentit (23)
Sain tukkapöllyä niin, että hiukset katkeili ja päänahka oli monta päivää kipeä sen jälkeen.
Kyllä sain, luunappeja myös. Hiukseni olivat ohuet ja mitättömät ja isä välillä tukisti ja jäi iso kasa hiuksia isän käteen. Vähän vanhempana meni sisu minulla kaulaan ja aloin räksyttää isälle vastaan jos yrittikin ottaa tukasta kiinni tai nipauttaa luunappeja, kerran potkaisin isää polveen kun yritti, tuollainen hiuksista tukistaminen sattui joten ei sitten ollut mitään millä minua nöyryytettiin.
Oon 2000-luvulla syntynyt ja sain isoäitiltä joskus. Äiti katsoi tämän ok:na.