Kiltit ja kunnolliset miehet ei kiinnosta. Miksi?
Joku niissä rentuissa viehättää.
Niiden kanssa eläminen on vain jännempää, kuin sen kiltin tissiposken kanssa, joka hiirenä hiipii huomaamatta.
Renttu uskaltaa sanoa asiat suoraan ja olla mies. Kukapa ei miestä haluaisi, jonka luona on turvallista kun taas kiltit miehet ei puoliaan osaa pitää.
Elämässä pitää olla vaihtelua, vaaroja, jännitystä ja seikkailua, eikä tylsää reittiä sohvalta jääkaapille.
Kommentit (80)
Kyllä kiinnostaisi.
Mutta jos joutuu päiväkaupalla todistamaan itsemurhauhkailua ja lattialla itkien kierimistä niin väkisin se on turn off ja suunnattoman ahdistava tilanne. Olen kokenut enkä halua toiste. Tämä huomautuksena ykköskommentoijalle.
Tämä kiinnostaisi minuakin. Minulle on nimittäin kuukauden sisään kaksi Tinder-deittiä valittanut, että olen kyllä monella tapaa kiinnostava ihannekumppani, mutta he eivät vain koskaan ihastu kunnollisiin miehiin. En tiedä, koetanko deittailla itselleni väärää naistyyppiä, vai mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaisi.
Mutta jos joutuu päiväkaupalla todistamaan itsemurhauhkailua ja lattialla itkien kierimistä niin väkisin se on turn off ja suunnattoman ahdistava tilanne. Olen kokenut enkä halua toiste. Tämä huomautuksena ykköskommentoijalle.
Tappakoon itsensä, niin minun ahdistukseni loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaisi.
Saatoin kyseisen miehen hoidon piiriin.
Ilmeisesti sain aidon kokemuksen kiltistä ja kunnollisesta miehestä ja voin käsi sydämellä todeta että mielummin olen yksin koko loppuelämäni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaisi minuakin. Minulle on nimittäin kuukauden sisään kaksi Tinder-deittiä valittanut, että olen kyllä monella tapaa kiinnostava ihannekumppani, mutta he eivät vain koskaan ihastu kunnollisiin miehiin. En tiedä, koetanko deittailla itselleni väärää naistyyppiä, vai mistä on kysymys.
Jos ne naiset, josta kiinnostut, toistuvasti paljastuvat naisiksi, joita sinun kaltaisesi kunnollinen mies ei kiinnosta, niin kannattaa varmaan alkaa tarkkailemaan sitä, millaisiin naisiin oikein tunnet vetoa. Osaatko sanoa mitään yhdistävää tekijää näistä kahdesta naisesta? Lukiko heillä profiilissaan mitään siitä, millaista miestä ja millä ajatuksella etsivät? En ole itse Tinderissä, mutta kai sieltä voi valkata vaikka vain ne, jotka sanovat etsivänsä miestä tositarkoituksella?
Miksi ainoat vaihtoehdot olisivat joko renttu tai sitten hiirulaismainen kilttimies, joka ei osaa omia puoliaan pitää? Eikö muka kilttejä, kunnollisia ja terveellä tavalla itsevarmoja tavallisia miehiä ole enää olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Kerroit juuri itse vastauksen ongelmaasi ja silti vain ihmettelet, mistä kiikastaa. Ja Tinderistä tuskin kannattaa parisuhdetta etsiä muutenkaan.
Tiedätkö minä vanhana mummona kun seuraan omien nuorieni jaheidän ystäviensä pariutumista, juuri ne kiltit ja kunnolliset miehet ovat pariutuneet, kauniimpien fiksuimpien naisten kanssa.
Ilo katsella kun nuori isä hoitaa lapsiaan tasa-arvoisesti, kukaan ei känise mitä ruokaa vaan sitä tehdään yhdessä, imurin ottaa käteen se kumpi ehtii. Kumpikin puolisosta jaksaa kehua toista, kummankin menot on yhtä tärkeitä.
Se, että on nurkassa nököttävä tuppisuu ei tee kenestäkään kilttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaisi.
Ilmeisesti sain aidon kokemuksen kiltistä ja kunnollisesta miehestä ja voin käsi sydämellä todeta että mielummin olen yksin koko loppuelämäni.
Tässä näemme taas esimerkin naisten maailmankuulusta empatiasta ja ymmärryksestä. Kaikki kiltit ja kunnolliset voi suoraan rinnastaa mielisairaisiin. Lopettakaa siis yrittäminen olemalla oma itsenne, tuloksena on vain saavillinen paskaa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö minä vanhana mummona kun seuraan omien nuorieni jaheidän ystäviensä pariutumista, juuri ne kiltit ja kunnolliset miehet ovat pariutuneet, kauniimpien fiksuimpien naisten kanssa.
Ilo katsella kun nuori isä hoitaa lapsiaan tasa-arvoisesti, kukaan ei känise mitä ruokaa vaan sitä tehdään yhdessä, imurin ottaa käteen se kumpi ehtii. Kumpikin puolisosta jaksaa kehua toista, kummankin menot on yhtä tärkeitä.
Se, että on nurkassa nököttävä tuppisuu ei tee kenestäkään kilttiä.
Täällä toinen mummoikäinen ja sama kokemus omasta tuttavapiiristäni.
Mistä tiedät minkälainen "kunnollinen" mies todellisuudessa on. Hänhän saattaa olla aivan erilainen kuin päällepäin näyttää. Itse olen ulospäin aivan tavallinen työssäkäyvä keskiluokkainen harmaa mies. Jos katsot fb sivujani saatat yllättyä mitä teen vapaa-ajallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaisi.
Ok, eli siis viinaa ja pillereitä vetävä "itsevarma" retku on parempi ja vähemmän ahdistava, kuin joku mielenterveyspotilas, joka itkee lattialla ja jota luulet omin sanojesi mukaan kiltiksi ja kunnolliseksi mieheksi? No eipä ole ei. Kummatkin noista (niin ne retkut, kuin tuo itsemurhalla uhkailija) kuuluvat siihen sakkiin, joihin normaali ja terveellä itsekunnioituksella varustettu nainen ei koskisi pitkällä tikullakaan.
Tutustu terveisiin, hyvällä itsetunnolla varustettuihin miehiin. Vai olisiko syynä se, etteivät HE kiinnostu sinusta, koska olet... luuseri?
Mulla sama ongelma. Kiinnostun vain niistä pahoista pojista :(
Eipä tuo ole monimutkaista.
Osa naisista, ehkä 10%, tykkää jännämiehistä ym tapauksista jotka kohtelevat naista kaltoin. Näillä on aina taustalla huono isäsuhde tms joka saa etsimään hyväksyntä-hylkäys-kierrettä.
Enemmistöllä motiivina on mm. evoluutiobiologi Markus J. Rantalan toteama fakta etteivät naisten aivot ole kehttyneet samassa tahdissa kuin talous ja kulttuuri. Nainen hakee toisaalta tietoisesti nykyajan pehmeää kilttiä miestä joka on järjellä ajateltuna paras, mutta vaistojen ja tunteiden perusteella aggressiivista riskejä ottavaa valloittajaa joka kaataa suurta riistaa ja voittaa heimon muut miehet.
Miehen valinta onkin jatkuvaa taitelua näiden kahden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ainoat vaihtoehdot olisivat joko renttu tai sitten hiirulaismainen kilttimies, joka ei osaa omia puoliaan pitää? Eikö muka kilttejä, kunnollisia ja terveellä tavalla itsevarmoja tavallisia miehiä ole enää olemassakaan?
Höpö höpö, ihan kuin AV:n universumissa olisi mitään muuta kuin ääripäitä. :)
Yksi mielenterveysalan ammattilainen sanoi minulle näin: "Henkisesti terve nainen ei ala suhteeseen alkoholistin retkun kanssa."
Oman epävirallisen seurantani mukaan, näitä henkisesti terveitä naisia on valitettavan vähän. No, kertoohan tuo masennuslääkkeiden valtava käyttö Suomessa jotain karua kieltää siitä, paljonko mielenterveyspotilaita tuolla liikkuu. Naisia jopa enemmän kuin miehiä, luulen.
Vierailija kirjoitti:
Pahin virhe minkä mies voi tehdä on oman heikkoutensa ja haavoittuvaisuutensa paljastaminen naiselle.
Tämän jälkeen et ole enää kiinnostava, tuskin mies lainkaan.
Miehen tehtävä on lohduttaa ja tukea naistaan. Ei ikinä toisinpäin.
Tämä. Mä kerran tein sen virheen, että kerroin naiselle, että mua hakattiin lapsuudenkodissa. Nauroi päin naamaa ja sanoi ''kaipaatko sääliä''. Jäin sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma. Kiinnostun vain niistä pahoista pojista :(
Terapia voisi auttaa. Älä toista äitisi virheitä.
Vierailija kirjoitti:
uskaltaa sanoa asiat suoraan ja olla mies. Kukapa ei miestä haluaisi, jonka luona on turvallista kun taas kiltit miehet ei puoliaan osaa pitää
Niin no tuollainen kuulostaa kyllä myös ihmiseltä, joka tulee pääsemään pitkälle (työ)elämässäkin. Ehkä tekee jopa jotakin suurta... ;)
Pahin virhe minkä mies voi tehdä on oman heikkoutensa ja haavoittuvaisuutensa paljastaminen naiselle.
Tämän jälkeen et ole enää kiinnostava, tuskin mies lainkaan.
Miehen tehtävä on lohduttaa ja tukea naistaan. Ei ikinä toisinpäin.