Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako ketään muuta päähän nimien päivitteleminen?

Vierailija
17.09.2007 |

Mä näen aina punaista kun joku päivittelee, että sen ja sen niminen lapsi oli taas kastettu ja että naapurin Maijakin antoi lapselleen sen ja sen nimen, vaikka sukunimi on Möttönen.



Ärsyttävää. Mitä ihmeen väliä sillä on minkä nimen vanhemmat haluavat antaa? Kyllä meitä tänne maapallolle mahtuu kaiken nimisiä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä hän sitten jaksaa jauhaa vuosi tolkulla ja muistaa aina ähistä kuinka se ei sitten rimmaa yhtään siihen tavalliseen sukunimeenkään.



No, hän on vaihdevuosissa piehtaroiva tylsää elämää elävä mummo jolla ei ole muutakaan paheksuttavaa. Mä pidän turpani kiinni, koitan laskea toisesta korvasta ulos ja yritän keksiä sille aina jotain muuta jutun aihetta.



Mielestäni on ihan kiva että jotkut keksivät uusiakin nimiä tai uskaltavat muunnella vanhoista uusia versioita. Olisi aika tuhottoman tylsää kun kaikki olisivat Annoja ja Juhoja, vuosikymmenet ja -sadat aina vain ne samat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme