Lue keskustelun säännöt.
Ottaako ketään muuta päähän nimien päivitteleminen?
17.09.2007 |
Mä näen aina punaista kun joku päivittelee, että sen ja sen niminen lapsi oli taas kastettu ja että naapurin Maijakin antoi lapselleen sen ja sen nimen, vaikka sukunimi on Möttönen.
Ärsyttävää. Mitä ihmeen väliä sillä on minkä nimen vanhemmat haluavat antaa? Kyllä meitä tänne maapallolle mahtuu kaiken nimisiä!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siitä hän sitten jaksaa jauhaa vuosi tolkulla ja muistaa aina ähistä kuinka se ei sitten rimmaa yhtään siihen tavalliseen sukunimeenkään.
No, hän on vaihdevuosissa piehtaroiva tylsää elämää elävä mummo jolla ei ole muutakaan paheksuttavaa. Mä pidän turpani kiinni, koitan laskea toisesta korvasta ulos ja yritän keksiä sille aina jotain muuta jutun aihetta.
Mielestäni on ihan kiva että jotkut keksivät uusiakin nimiä tai uskaltavat muunnella vanhoista uusia versioita. Olisi aika tuhottoman tylsää kun kaikki olisivat Annoja ja Juhoja, vuosikymmenet ja -sadat aina vain ne samat...