Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ei oo totta....

Vierailija
01.10.2007 |

...näin just yhden ystäväni uuden miesystävän.

Mikä laiheliini ja ruikkukäsi.

Mies oli naista 10 cm lyhempi ja todella anorektisen oloinen, ja ystävättärelläni on taatusti paljon treenatummat habat. Kauheen näköistä kun istuivat vierekkäin....kuinka joku voi ja kehtaa olla jonkun itseään selvästi hintelämmän ja pienemmän miehen kanssa???

Itse vaadin että mieheni on oltava minua selvästi isompi ja vahvempi.

Mites teillä muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä saa kukin olla kenen kanssa haluaa....

Vierailija
2/3 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään että mies on pidempi ja muutenkin sellanen " äijä" ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan selvää, että SINUN mielipiteesi pyörittää tätä maailmaa ympäri, joten jos sinusta ei voi olla totta, niin ei pidäkään olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän