Lue keskustelun säännöt.
Siis ei oo totta....
01.10.2007 |
...näin just yhden ystäväni uuden miesystävän.
Mikä laiheliini ja ruikkukäsi.
Mies oli naista 10 cm lyhempi ja todella anorektisen oloinen, ja ystävättärelläni on taatusti paljon treenatummat habat. Kauheen näköistä kun istuivat vierekkäin....kuinka joku voi ja kehtaa olla jonkun itseään selvästi hintelämmän ja pienemmän miehen kanssa???
Itse vaadin että mieheni on oltava minua selvästi isompi ja vahvempi.
Mites teillä muilla?
Kommentit (3)
Itsekin tykkään että mies on pidempi ja muutenkin sellanen " äijä" ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan selvää, että SINUN mielipiteesi pyörittää tätä maailmaa ympäri, joten jos sinusta ei voi olla totta, niin ei pidäkään olla.
kai sitä saa kukin olla kenen kanssa haluaa....