Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etuovi kohdenumero 428259

Vierailija
01.10.2007 |

Onko kellään kokemusta tällaisen talon remontoinnista? Paljonkohan rahaa menisi? Onko kukaan Kemistä, meille kaupunki on vielä tuntematon? Haluaisimme löytää talon, joka olisi remontoitavissa ja siitä saisi sitten ihan omannäköisensä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin näkemättä ja tutkimatta on mahdoton sanoa, kuinka perusteellista korjausta talo tarvii. Jos perusrakenteet on kunnossa, niin sitten pintoihinkin saa menemään mitä vaan riippuen vaatimustasosta ja omasta panoksesta. Haluatteko uusia kaiken vai tehdä vain pintafiksausta. Esimerkiksi nykyinen sauna on toimiva, mutta hiukan " kurja" . Haluatteko uusia sen? Saunankin voi uusia edullisesti: halpa kuusipaneeli ja halvat peruslauteet + tarjouskiuas. Tai kallista tervaleppää, mittatilauslauteet ja kuituvalosarjat + design-kiuas. Ensimmäisen tekee noin pieneen saunaan alle tonnilla, jälkimmäiseen vaihtoehtoon varaisin 3500.







Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla