Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä oon ehkä kohdannu sen oikeen :D
23.09.2007 |
30 vuotta olen elänyt tietämättä, miltä tuntuu oikea rakkaus. Ja nyt, ehkä, vihdoinkin, olen kohdannut ihmisen joka sen mulle voi osoittaa.
Tää on ihmeellistä. Se rakastaa mua edelleen. Vaikka olen näyttänyt sille mun pahimman puoleni. Vaikka se on nähnyt mut ja mun kyttyräni. Silti se on tuossa ja rakastaa.
Tämä sammakkoprinsessa on valmis muuttumaan ihmiseksi jälleen..
:)))))
*huoh*
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa