Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tilannut Ifiltä tai muualta kuvakirjoja ?

Vierailija
16.09.2007 |

Ajattelin teettää sellaisen lapsesta. Onko kokemuksia, mistä kannattaisi tilata ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm muistipeli.

Vierailija
2/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei ole vielä tullut postissa... Odotan innolla. Tekeminen oli helppoa, mutta kyllä se aikaa vei. Olisin kaivannut enemmän erilaisia sivun asettelumalleja tai mahdollisuutta muokata niitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat ei olleet todellakaan mitään valokuvatasoa vaan enemmän kopiokoneen jäljiltä.

Vierailija
4/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettisivujen kautta... sieltä oli helppo lataa photobook ohjelma koneelle ja tehdä mieleinen kirja... tein äidilleni 50-vuotis lahjaksi " elämän tarinan kuvina" Tohon kirjaan sai laittaa skannattujakin kuvia...

Vierailija
5/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä sellaisia pieniä taskualbumeita, että keskikokoisia joululahjaksi mummeille ja kummeille, että isoja matkoista yms. On mielestäni tosi näppärää, kuvat tulee samantien albumiin, eikä hyllyille roikkumaan (ja häviämään).



Fastlabilla on paljon kivoja juttuja muitakin.

Vierailija
6/6 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin mun vanhemmilta lahjaks hääkuvista koottu kirja. Oli tehty Ifillä. Mun mielestä oli tosi laadukas ja nätti muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi