Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis niin mieli jonnekin 3-4 pvän matkalle, mutta ei ole ketään kenen kanssa mennä :(

Vierailija
01.10.2007 |

Eli mies ei pysty töistä juuri nyt irrottautumaan (ja olis kyllä ihan kiva välillä naisporukassakin lähteä shoppailemaan. Neljältä kaverilta olen kysellyt, mutta kellään ei ole rahaa (tai toi ei ole on vähän suhteellista, kun näistä yks lähdössä taas esim. syyslomalla perheen kanssa laivalle, jossa käyvät n. 4 kertaa vuodessa!).



HÖ, ja ne taas jolla olis rahaa, ei ole aikaa. Ankeeta!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän